איך לבחור חברה לבניית אתרים

חברות רבות מציעות שירות של בניית אתרים לאינטרנט עבור עסקים, ארגונים, גופים מסחריים או ציבוריים ואפילו עבור אנשים פרטיים. המבחר גדול, המחירים קורצים, כל האתרים נראים מקצועיים וכל החברות מבטיחות שירות אדיב ומהיר. כיצד יכול הלקוח הנבוך לבחור בחירה מושכלת בחברת בניית אתרים שתתאים לו ביותר?

כמה שיקולים פשוטים ויסודיים לבחירה של חברת בנית אתרים אינם שונים בעצם מהשיקולים לבחירת כל ספק אחר. קודם כל – המלצות: אם חברך או שכנך ביצע בניית אתרים בחברה כלשהי וכל מה שיש לו לומר הם שבחים בלבד, מן הסתם כדאי גם לך להשתמש בשירותיה של חברה זו. כדאי כמובן לבדוק ולהתרשם כמה זמן פועלת חברה זו בשוק, כמה אתרים בנתה ולמי, האם האתרים שבנתה נראים לך בצורתם ובתוכנם, והאם אתה מעוניין באתר דומה גם לעסק שלך. חשוב להתרשם מאיכות האנשים שמטפלים בך ועד כמה נעים לך לדבר איתם, ורצוי מאוד כמובן גם לבדוק את נושא המחיר – האם בניית אתרים בחברה זו עומדת במסגרת התקציב שלך.

כל הבדיקות הללו הן בדיקות "סטנדרטיות" ואינן מיוחדות לנושא בניית אתרים דווקא. מכל מקום, הואיל ונושא בניית אתרים לעסקים וקידומם באינטרנט הוא נושא קריטי, ומכיוון שחברת בניית אתרים אמורה לספק עוד כמה שירותים חיוניים לעסק ולאתר, טוב יעשה כל בעל עסק וכל גוף שזקוק לשירותי בניית אתרים אם יבדוק כמה בדיקות נוספות ויוודא כי אכן החברה המסויימת הזאת מתאימה לו ביותר.

בדיקה ראשונה: קבל מהחברה הצעה לתהליך של בניית אתרים עבורך ועיין בה בתשומת לב. ההצעה חייבת לכלול שלבים מכינים של הבנת העסק שלך ושל חקר שוק להבנת הסביבה העסקית שלך. חברה שמציעה שירותי בניית אתרים לעסק מבלי להבין היטב אותו, את לקוחותיו ואת סביבתו העסקית איננה חברה רצינית.

בדיקה שנייה: שאל את החברה המציעה בניית אתרים מה הם הנתונים ומה היא האינפורמציה שאתה (הלקוח) חייב לספק בטרם תתחיל החברה בעבודתה. תשובות בנוסח "לא צריך, אנחנו יודעים למה אתה זקוק" או "נתחיל ונראה אחר כך" או "קודם אנחנו בונים אתר, אחר כך חושבים מה לשים בו" או "אנחנו בונים לך מסגרת, אתה תמלא אותה בתוכן" – אלו תשובות שמעידות על מגמה מסוכנת מאד, מגמה של ניתוק התהליך של בניית אתרים מהעסק המזמין. תוצאותיה של גישה כזאת יהיו תמיד אתר שאיננו מתאים לעסק ואיננו מקדם את מטרותיו. חברה רצינית תגדיר יחד איתך את נושא התוכן באתר – מה הוא יכיל, מה באחריותך להכין ומה יכולים מומחי התוכן של החברה להוסיף ולשפר.

בדיקה שלישית: חקור את החברה, כיצד היא עומדת להבטיח את איכותו של האתר. "איכות" באתר אינטרנט משמעותה – אתר אמין שעולה מהר, מגיב מהר, זמין תמיד, מכיל תכנים משמעותיים לגולש, נעים לעין, אינו מטריד ואינו מרגיז, מקיים את ההבטחה הגלומה בו ומוביל את הגולש למטרה הרצויה לעסק שלך. בניית אתרים חדשניים שנראים נהדר אך אינם עומדים בכל הקריטריונים הללו היא פשוט בזבוז כסף. תהליך של בניית אתרים איכותיים חייב לכלול בקרת איכות קפדנית ואישור פרטני של כל פונקציה וכל תוכן.

בדיקה רביעית: האם ההצעה שקיבלת כוללת גם שירות של קידום האתר? בניית אתרים איכותיים לעסקים היא חשובה, אך ללא פעילות מחושבת ומקצועית של קידום האתרים האלה במדרג התוצאות של מנועי החיפוש ייוותרו האתרים הללו חבויים ונשכחים אי שם במעמקי האינטרנט. בניית אתרים חייבת ללכת יד ביד עם קידום האתרים האלה.

האם ההצעה שקיבלת עומדת בכל הבדיקות הללו בכבוד? אם לא, חפש חברה אחרת. אם כן, רבים הסיכויים כי החברה שהציעה לך את ההצעה שעונה בשלמות על כל הבדיקות האלו היא חברת נט-סטייל אתרים.

  • מבצע לזמן מוגבל ל - 10 לקוחות בלבד

    בניית אתר - חינם
    קידום אתר - עם תשלום קבוע בעבור עלות המאמרים ותשלום משתנה המתחיל מ - 0 ש"ח בהתאם לתוצאות. (ניתן להעביר לנו מאמרים ולחסוך את התשלום בעבור עלות המאמרים)
     


  • נותרו 3 מקומות בלבד...
    השאירו פרטים והבטיחו
    את מקומכם





     

 
שם האתר
מלה
מיקום
 

שושי זוהר

תחפושות

1

 

לשכת החוקרים

חוקר פרטי

1

 

מיטייר

צמיגים בזול

1

 

דויטש גרופ

מכונות אריזה

1

 

קראוון ישראל

קראוון

1

 

דפוס עמל

נייר מכתבים

1

 

סרג'ו

לימוד עיצוב שיער

1

 

סוכות ירושלים

סכך לסוכה

1

 

לובלינר

מזנונים

1