הצהרת נגישות

נגישות אתרים
אנו עושים ככל שבידנו על מנת להנגיש את אתר האינטרנט שלנו, ומתן שירות שיוויוני לכלל גולשינו נמצא בראש סדר העדיפות שלנו.
בין פלחי האוכלוסיה שנהנים מהנגשת האתר ניתן למנות:
• אנשים עם מוגבלויות ראייה, מבעלי עיוורון מוחלט, דרך לקויות ראייה ועיוורון צבעים וגוונים ועד למרכיבי משקפיים.
• אנשים עם מוגבלות פיזית, בעלי קשיים מוטוריים בידיים המקשים על תפעול העכבר.
• אנשים עם לקות שמיעה אשר נזקקים לכתוביות לשם צפייה בוידאו.
• אנשים עם קשיים נוספים, מכל גווני הקשת: קשיי קריאה, קשיי הבנה, לקויי למידה ועוד.
ניתן להבחין בכך שהקהל הרחב בוחר לעשות שימוש ברשת האינטרנט ובהמוניו ואתרים נגישים יסייעו בהנגשת המידע הקיים היום ברשת האינטרנט והפיכתו לנחלת הכלל.
באתר זה אנו עושים שימוש ברכיב עזר להנגשת אתרים, כזה שמסייע להנגיש על פי תקן ישראלי 5568 ברמת נגישות AA כפי שמוגדרת ב:
W3C's Web Content Accessibility Guidelines 2.0

דגשים חיוניים בעת הנגשת אתר האינטרנט:
כאשר עמלנו על הליך הנגשת האתר שמנו לב למספר סעיפים בסיסיים אשר יבטיחו את הצלחת הגדרתו כנגיש לקהל הרחב ביותר.
בעת הנגשת אתר זה הושם דגש על יישומם של הסעיפים הבאים לכל הפחות:
•התאמה לקורא מסך   •ניווט מקלדת   •חסימת הבהובים   •מונוכרום   •ניגודיות כהה   •ניגודיות בהירה   •הגדלת גופן   •הקטנת גופן   •גופן קריא   •סמן גדול לבן   •סמן גדול שחור   •הגדלה   •הדגשת קישורים   •הדגשת כותרות   •תיאור לתמונות  

סייגים לנגישות
אתר האינטרנט שלנו דינמי וכולל מערכות הזנת תוכן שונות הפועלות בשיטת WYSIWYG. עלול להיווצר מצב לפיו חלקים מסוימים בדפי תוכן דינמיים אלה כוללים רכיבים שיישומון ההנגשה לא הצליח להנגיש בצורה כוללת כך שאפשר והתערבות בקוד האתר תדרש מצדנו.
במידה ונתגלה למולכם מקרה מעין זה, נודה אם תצרו עימנו קשר וזאת בכדי שנוכל לטפל בסוגיה זו בהקדם האפשרי. נוסף על כן, ייתכן ואתרנו מציג תוכן שמקורו באתרים אחרים, כאלה שטרם הונגשו, כאשר אין ביכולתנו להיות אחראיים
על תוכן של צד ג’, אך למרות זאת נשמח לקבל הערות בנושא, לפנות אל הגורם הנוסף ולהסב תשומת ליבו לנושא.

פנייה בנושא נגישות
כל פניה בנושא נגישות, שאלות, הבהרות או הצעות אשר קשורות לאתר שלנו, ניתן לשלוח בדואר אלקטרוני ל
support@nagishnow.com
סגור

חשיבות התוכן באתר

בניית אתר באינטרנט עבור עסק או אירגון היא בעלת חשיבות גדולה עבורם – את זה כבר כולם מבינים. מה שלא כולם מבינים הוא, כי בניית אתרים איננה מסתיימת ברגע שהאתר "מוכן" וניתן להגיע אליו. את האתר המוכן יש למלא בתוכן, וחשיבותו של התוכן הזה להצלחת האתר ולהצלחת העסק היא עצומה.

טעות נפוצה היא לחשוב כי אתר "יפה" מביא גולשים, וכי הצד הוויזואלי של האתר הוא זה שמשכנע את הגולשים להשאר באתר. בניית אתרים יפים, מושכים את העין, מהירים וחדשניים היא בניית "קליפה" בלבד, ואם אין תוכן מהותי ורלבנטי תחת הקליפה הזאת לא יישארו הגולשים באתר ולא יגיעו למקומות שאליהם הם מצופים להגיע. מטרתו הראשית של תוכן איכותי ורלבנטי באתר היא אם כן לספק לגולשים את מבוקשם (ידע ונתונים להחלטה), לשכנע אותם להשאר באתר (באמצעות בניית ציפיה לתוכן רלבנטי נוסף), ובסופו של דבר להביא אותם לפעולה (קנייה מקוונת, יצירת קשר, קבלת הוראות, הרשמה לשירות וכו'). גלישה שאיננה מסתיימת בפעולה היא מבחינת העסק גלישה "מבוזבזת", ולמרות שרק אחוז קטן מסך הגלישות מסתיים אכן בפעולה, זהו בדיוק האחוז שעליו אסור לוותר.

לתוכן המצוי באתר יש תפקיד נוסף, חשוב מאוד גם הוא: קידום האתר בדירוג תוצאות החיפוש. בניית אתרים טובים ויעילים עם תוכן רלבנטי היא רק השלב הראשון ביצירת ערך מוסף לאתרים הללו; השלב הבא, החשוב לא פחות, הוא לדאוג לכך שהאתר שנבנה ידורג במקום גבוה בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש ויגיע כך לידיעת הגולשים. מנועי החיפוש קוראים את תוכן הדפים, את הכותרות וכותרות המשנה ואפילו את הכיתובים תחת התמונות; הם מזהים את מילות המפתח בתכנים הללו ומדרגים את האתר לפי מילות המפתח וביטויי החיפוש שהוגדרו עבורו, ולכן קיימת חשיבות עליונה לתוכן איכותי שמכיל מופעים רבים של אותן מילים וביטויים. בניית אתרים עם תוכן איכותי היא אם כן בניית אתרים עם תוכן שמשמעותי לגולשים ומשמעותי גם למנועי החיפוש.

הצד הוויזואלי של בניית אתרים צריך גם הוא להתמקד בתוכן ולא בצורה החיצונית בלבד. תוכן ויזואלי טוב הוא תוכן שמושך את הגולש לכוון המוצר – לדוגמא, תמונה טובה של המוצר. תמונה טובה איננה חייבת להיות גדולה – רצוי מאוד שתהיה קטנה דווקא כדי לא לפגוע במהירות הגלישה, אבל שניתן יהיה להגדיל אותה ולקבל תמונה טובה, מפורטת ומשמעותית. כך נמשך הגולש לכוון הרצוי של קבלת פרטים נוספים בנוגע לרכישה. בניית אתרים עם תוכן ויזואלי נוסף כמו סרטונים, חלונות Pop-up וכדומה צריכה להשקל בזהירות רבה, תוך בחינה של התועלת שבדבר לעומת קוצר הרוח המפורסם של הגולשים.

אנו רואים אם כן כי בניית אתרים טובים ויעילים שיביאו ללקוח את הערך המוסף לו הוא מצפה איננה רק מטלה טכנית. תהליך נכון של בניית אתרים משלב בתוכו חקר שוק, הכרת נפש האדם וצפי של פעולות הגולשים. בניית אתרים טובים חייבת להתבסס על תכנים טובים, הן מילוליים והן ויזואליים, כי תכנים אלו הם הם המושכים את הגולשים להשאר באתר. בניית אתרים וטעינתם בתוכן חייבת גם להתחשב בשיקולים של קידום האתר – שוב, באמצעות תוכן איכותי שמבוסס על מילות מפתח וביטויי מפתח.

בחברת נט-סטייל, שמומחיותה היא גם בניית אתרים וגם הקידום שלהם, מודעים היטב לכל הדקויות הללו ולהשפעה הגדולה של תכנים איכותיים על האתרים ועל קידומם ברשת. בניית אתרים בחברת נט-סטייל נעשית לאחר תכנון זהיר ותוך הקפדה יתרה על תכנים איכותיים, תכנים שמשמעותיים הן לגולש והן למנועי החיפוש.

  • נט-סטייל קידום אתרים בע"מ

    ברוכים הבאים לאתר האינטרנט של נט-סטייל קידום אתרים בע"מ

 
שם האתר
מלה
מיקום
 

שושי זוהר

תחפושות

1

 

לשכת החוקרים

חוקר פרטי

1

 

מיטייר

צמיגים בזול

1

 

דויטש גרופ

מכונות אריזה

1

 

קראוון ישראל

קראוון

1

 

דפוס עמל

נייר מכתבים

1

 

סרג'ו

לימוד עיצוב שיער

1

 

סוכות ירושלים

סכך לסוכה

1