חשיבות התוכן באתר

בניית אתר באינטרנט עבור עסק או אירגון היא בעלת חשיבות גדולה עבורם – את זה כבר כולם מבינים. מה שלא כולם מבינים הוא, כי בניית אתרים איננה מסתיימת ברגע שהאתר "מוכן" וניתן להגיע אליו. את האתר המוכן יש למלא בתוכן, וחשיבותו של התוכן הזה להצלחת האתר ולהצלחת העסק היא עצומה.

טעות נפוצה היא לחשוב כי אתר "יפה" מביא גולשים, וכי הצד הוויזואלי של האתר הוא זה שמשכנע את הגולשים להשאר באתר. בניית אתרים יפים, מושכים את העין, מהירים וחדשניים היא בניית "קליפה" בלבד, ואם אין תוכן מהותי ורלבנטי תחת הקליפה הזאת לא יישארו הגולשים באתר ולא יגיעו למקומות שאליהם הם מצופים להגיע. מטרתו הראשית של תוכן איכותי ורלבנטי באתר היא אם כן לספק לגולשים את מבוקשם (ידע ונתונים להחלטה), לשכנע אותם להשאר באתר (באמצעות בניית ציפיה לתוכן רלבנטי נוסף), ובסופו של דבר להביא אותם לפעולה (קנייה מקוונת, יצירת קשר, קבלת הוראות, הרשמה לשירות וכו'). גלישה שאיננה מסתיימת בפעולה היא מבחינת העסק גלישה "מבוזבזת", ולמרות שרק אחוז קטן מסך הגלישות מסתיים אכן בפעולה, זהו בדיוק האחוז שעליו אסור לוותר.

לתוכן המצוי באתר יש תפקיד נוסף, חשוב מאוד גם הוא: קידום האתר בדירוג תוצאות החיפוש. בניית אתרים טובים ויעילים עם תוכן רלבנטי היא רק השלב הראשון ביצירת ערך מוסף לאתרים הללו; השלב הבא, החשוב לא פחות, הוא לדאוג לכך שהאתר שנבנה ידורג במקום גבוה בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש ויגיע כך לידיעת הגולשים. מנועי החיפוש קוראים את תוכן הדפים, את הכותרות וכותרות המשנה ואפילו את הכיתובים תחת התמונות; הם מזהים את מילות המפתח בתכנים הללו ומדרגים את האתר לפי מילות המפתח וביטויי החיפוש שהוגדרו עבורו, ולכן קיימת חשיבות עליונה לתוכן איכותי שמכיל מופעים רבים של אותן מילים וביטויים. בניית אתרים עם תוכן איכותי היא אם כן בניית אתרים עם תוכן שמשמעותי לגולשים ומשמעותי גם למנועי החיפוש.

הצד הוויזואלי של בניית אתרים צריך גם הוא להתמקד בתוכן ולא בצורה החיצונית בלבד. תוכן ויזואלי טוב הוא תוכן שמושך את הגולש לכוון המוצר – לדוגמא, תמונה טובה של המוצר. תמונה טובה איננה חייבת להיות גדולה – רצוי מאוד שתהיה קטנה דווקא כדי לא לפגוע במהירות הגלישה, אבל שניתן יהיה להגדיל אותה ולקבל תמונה טובה, מפורטת ומשמעותית. כך נמשך הגולש לכוון הרצוי של קבלת פרטים נוספים בנוגע לרכישה. בניית אתרים עם תוכן ויזואלי נוסף כמו סרטונים, חלונות Pop-up וכדומה צריכה להשקל בזהירות רבה, תוך בחינה של התועלת שבדבר לעומת קוצר הרוח המפורסם של הגולשים.

אנו רואים אם כן כי בניית אתרים טובים ויעילים שיביאו ללקוח את הערך המוסף לו הוא מצפה איננה רק מטלה טכנית. תהליך נכון של בניית אתרים משלב בתוכו חקר שוק, הכרת נפש האדם וצפי של פעולות הגולשים. בניית אתרים טובים חייבת להתבסס על תכנים טובים, הן מילוליים והן ויזואליים, כי תכנים אלו הם הם המושכים את הגולשים להשאר באתר. בניית אתרים וטעינתם בתוכן חייבת גם להתחשב בשיקולים של קידום האתר – שוב, באמצעות תוכן איכותי שמבוסס על מילות מפתח וביטויי מפתח.

בחברת נט-סטייל, שמומחיותה היא גם בניית אתרים וגם הקידום שלהם, מודעים היטב לכל הדקויות הללו ולהשפעה הגדולה של תכנים איכותיים על האתרים ועל קידומם ברשת. בניית אתרים בחברת נט-סטייל נעשית לאחר תכנון זהיר ותוך הקפדה יתרה על תכנים איכותיים, תכנים שמשמעותיים הן לגולש והן למנועי החיפוש.

  • מבצע לזמן מוגבל ל - 10 לקוחות בלבד

    בניית אתר - חינם
    קידום אתר - עם תשלום קבוע בעבור עלות המאמרים ותשלום משתנה המתחיל מ - 0 ש"ח בהתאם לתוצאות. (ניתן להעביר לנו מאמרים ולחסוך את התשלום בעבור עלות המאמרים)
     


  • נותרו 3 מקומות בלבד...
    השאירו פרטים והבטיחו
    את מקומכם





     

 
שם האתר
מלה
מיקום
 

שושי זוהר

תחפושות

1

 

לשכת החוקרים

חוקר פרטי

1

 

מיטייר

צמיגים בזול

1

 

דויטש גרופ

מכונות אריזה

1

 

קראוון ישראל

קראוון

1

 

דפוס עמל

נייר מכתבים

1

 

סרג'ו

לימוד עיצוב שיער

1

 

סוכות ירושלים

סכך לסוכה

1

 

לובלינר

מזנונים

1