מחקר שוק לפני בניית אתר

אתרי אינטרנט טובים הם מרכיב הכרחי לעסקים המודרניים, ולא ניתן לתאר בימינו עסק מצליח ללא אתר אינטרנט שתומך בו, מפרסם אותו ומשלים את פעילות המכירות שלו. בניית אתר טוב עבור עסקים היא מקצוע שמשלב טכנולוגיה, יצירתיות והכרת נפש האדם – שלושה מרכיבים הכרחיים בכל אתר – אך מחייב גם להכיר את הסביבה העסקית שבה פועל העסק ובה יפעל האתר. הכרה זו מתבצעת בעזרת מחקר ולימוד של השוק הרלבנטי, או בקצרה: מחקר שוק.

כל מחקר שוק מתחיל בתחומים הפשוטים ביותר שנוגעים לאותו שוק: מהי הגדרת השוק (מוצר, מותג, שירות, רעיון)? מה גודלו, במונחי קהל יעד ו/או מכירות? מי הם ה"שחקנים" בשוק כרגע – יצרנים, משווקים, ספקים – ועד כמה השוק הזה רווי? האם יש מקום למתחרה נוסף בשוק הזה? אם כן, מה נתח השוק שיוכל לתפוס? האם המתחרה הנוסף מביא עמו ערך מוסף לאותו מוצר או שירות? האם ערך מוסף זה יקנה לו יתרון בשוק? מי מקהל היעד המקורי צפוי לאמץ את המתחרה החדש דווקא? האם יש פוטנציאל לתוספת של קהל יעד חדש בשוק הזה, אולי כתוצאה מכניסת המתחרה החדש? האם ניתן ליצור שותפות אסטרטגית עם גורם נוסף במטרה לאחד כוחות, להגדיל עוד את השוק ולעודד מכירות?

לכאורה, כל השאלות הללו שייכות יותר לתחום של חקר שווקים ולא למקצוע של בניית אתרים לאינטרנט; אולם, מסתבר שאלו הן בדיוק השאלות שיש לשאול בטרם מתחילים איזה שהוא תהליך של בניית אתרים עבור עסקים ושירותים. בניית אתרים שאינם מציעים ערך מוסף למוצר או לשירות, בניית אתרים שמתעלמים מאתרים מתחרים ומאתרים דומים, בניית אתרים שלא ברור מי קהל היעד שיגיע אליהם וישתמש בהם, בניית אתרים שאינם מותאמים במדויק לקהל היעד של המוצר או השירות, בניית אתרים שאינם מותאמים לתרבות הצריכה של המוצר או לתרבות הכללית של קהל היעד – אלו הן השגיאות הנפוצות ביותר בתהליך של בניית אתרים עבור עסקים. למרבה הצער, שגיאות אלו נעשות שוב ושוב ומביאות בכל פעם לאותן תוצאות עגומות: השקעה גדולה בכסף ובזמן שירדה לטמיון, תקוות גדולות לקידום העסק שלא התממשו, מוניטין שאבדו, ולקוחות שעברו למתחרים. תוצאות כאלו עלולות להיות הרסניות לעסק.

בניית אתרים טובים ויעילים חייבת אם כן להתבסס על מחקר שוק, ניתוח הממצאים, זיהוי הפוטנציאל הייחודי של העסק או השירות וזיהוי הערך המוסף שדרוש לו על-מנת להתחרות בהצלחה באחרים או על-מנת להציע שיתוף פעולה אסטרטגי מוצלח. בניית אתרים לעסקים חייבת להתחשב באתרים קיימים, דומים או מתחרים, ולכלול תכנון מדוקדק כיצד לבדל את האתר המוקם ולכלול בו ערך מוסף לגולש. בהקשר זה, מומחים בתחום של בניית אתרים יודעים גם כיצד להיעזר ברעיונות שיושמו באתרים אחרים ובמקומות אחרים ולהאיץ בכך את תהליך הבנייה, וזאת מבלי לוותר על מקוריות וחדשנות משל עצמם.

בחברת נט-סטייל אתרים, בניית אתרים מתחילה תמיד בחקר שוק מדוקדק ובהבנת הסביבה העסקית בה יפעל האתר המוקם. בניית אתרים עסקיים לא תתחיל בפועל בטרם יובהרו עד תום כל הנקודות וייענו כל השאלות שנוגעות לעסק, לסביבה העסקית ולסביבות אינטרנט קיימות הרלבנטיות לעניין. מומחי בניית אתרים של נט-סטייל לא ישקיעו זמן ומשאבים בטרם יושלם חקר השוק, בטרם תהיה דרך הפעולה ברורה לחלוטין ולפני שדרך פעולה זו תוצג ללקוח ותאושר על-ידו. התוצאה המוכחת של שיטת הפעולה הזאת של נט-סטייל אתרים היא בניית אתרים ממוקדים במטרה שמתאימים בדיוק ללקוח ולצרכיו, ולכן מקדמים את העסק שלו בשוק התחרותי בו הוא נמצא.

  • מבצע לזמן מוגבל ל - 10 לקוחות בלבד

    בניית אתר - חינם
    קידום אתר - עם תשלום קבוע בעבור עלות המאמרים ותשלום משתנה המתחיל מ - 0 ש"ח בהתאם לתוצאות. (ניתן להעביר לנו מאמרים ולחסוך את התשלום בעבור עלות המאמרים)
     


  • נותרו 3 מקומות בלבד...
    השאירו פרטים והבטיחו
    את מקומכם





     

 
שם האתר
מלה
מיקום
 

שושי זוהר

תחפושות

1

 

לשכת החוקרים

חוקר פרטי

1

 

מיטייר

צמיגים בזול

1

 

דויטש גרופ

מכונות אריזה

1

 

קראוון ישראל

קראוון

1

 

דפוס עמל

נייר מכתבים

1

 

סרג'ו

לימוד עיצוב שיער

1

 

סוכות ירושלים

סכך לסוכה

1

 

לובלינר

מזנונים

1