הצהרת נגישות

נגישות אתרים
אנו עושים ככל שבידנו על מנת להנגיש את אתר האינטרנט שלנו, ומתן שירות שיוויוני לכלל גולשינו נמצא בראש סדר העדיפות שלנו.
בין פלחי האוכלוסיה שנהנים מהנגשת האתר ניתן למנות:
• אנשים עם מוגבלויות ראייה, מבעלי עיוורון מוחלט, דרך לקויות ראייה ועיוורון צבעים וגוונים ועד למרכיבי משקפיים.
• אנשים עם מוגבלות פיזית, בעלי קשיים מוטוריים בידיים המקשים על תפעול העכבר.
• אנשים עם לקות שמיעה אשר נזקקים לכתוביות לשם צפייה בוידאו.
• אנשים עם קשיים נוספים, מכל גווני הקשת: קשיי קריאה, קשיי הבנה, לקויי למידה ועוד.
ניתן להבחין בכך שהקהל הרחב בוחר לעשות שימוש ברשת האינטרנט ובהמוניו ואתרים נגישים יסייעו בהנגשת המידע הקיים היום ברשת האינטרנט והפיכתו לנחלת הכלל.
באתר זה אנו עושים שימוש ברכיב עזר להנגשת אתרים, כזה שמסייע להנגיש על פי תקן ישראלי 5568 ברמת נגישות AA כפי שמוגדרת ב:
W3C's Web Content Accessibility Guidelines 2.0

דגשים חיוניים בעת הנגשת אתר האינטרנט:
כאשר עמלנו על הליך הנגשת האתר שמנו לב למספר סעיפים בסיסיים אשר יבטיחו את הצלחת הגדרתו כנגיש לקהל הרחב ביותר.
בעת הנגשת אתר זה הושם דגש על יישומם של הסעיפים הבאים לכל הפחות:
•התאמה לקורא מסך   •ניווט מקלדת   •חסימת הבהובים   •מונוכרום   •ניגודיות כהה   •ניגודיות בהירה   •הגדלת גופן   •הקטנת גופן   •גופן קריא   •סמן גדול לבן   •סמן גדול שחור   •הגדלה   •הדגשת קישורים   •הדגשת כותרות   •תיאור לתמונות  

סייגים לנגישות
אתר האינטרנט שלנו דינמי וכולל מערכות הזנת תוכן שונות הפועלות בשיטת WYSIWYG. עלול להיווצר מצב לפיו חלקים מסוימים בדפי תוכן דינמיים אלה כוללים רכיבים שיישומון ההנגשה לא הצליח להנגיש בצורה כוללת כך שאפשר והתערבות בקוד האתר תדרש מצדנו.
במידה ונתגלה למולכם מקרה מעין זה, נודה אם תצרו עימנו קשר וזאת בכדי שנוכל לטפל בסוגיה זו בהקדם האפשרי. נוסף על כן, ייתכן ואתרנו מציג תוכן שמקורו באתרים אחרים, כאלה שטרם הונגשו, כאשר אין ביכולתנו להיות אחראיים
על תוכן של צד ג’, אך למרות זאת נשמח לקבל הערות בנושא, לפנות אל הגורם הנוסף ולהסב תשומת ליבו לנושא.

פנייה בנושא נגישות
כל פניה בנושא נגישות, שאלות, הבהרות או הצעות אשר קשורות לאתר שלנו, ניתן לשלוח בדואר אלקטרוני ל
support@nagishnow.com
סגור

ניתוח ביקורי גולשים באתר

טעינת התוכן לתוך האתר הוא רק השלב הראשון בתהליך הארוך של בניית האתר וקידומו. קידום אתרים ברשת הוא מאמץ ממושך שכולל בעצמו שלבים רבים, החל מבניית אתרים נכונה , המשך ברישומו באינדקסים של הפורטלים החשובים ושל מנועי החיפוש, עבור דרך זיהוי מילות החיפוש וביטויי החיפוש שישמשו כמילות מפתח לתכנים שבאתר, וכלה במעקב שוטף אחר ביצועי האתר. מעקב שוטף זה, שחשוב מאין כמוהו לקידום מעמדו של האתר ולשיפור האפקטיביות שלו, מבוסס על כלים שמספקים נתונים סטטיסטיים על האתר ועל ביצועיו.

הנתונים הסטטיסטיים החשובים ביותר, שמספקים תמונה טובה ומאפשרים הבנה של דפוסי השימוש באתר, הם:
- כניסות – מה כמות הכניסות (יומית, שבועית, חודשית) לאתר. בנושא הכניסות בודקים לא רק את מספרן, אלא גם את מקורן – מהיכן הגיעו הגולשים. קיימת חשיבות מרובה להבנה של מקור הכניסות, על-מנת לחזק את אותם המקורות (קישורים, באנרים, מנועי חיפוש וכו') שמספקים לאתר גולשים "טובים", דהיינו גולשים שמעוניינים בתכני האתר או אף מבצעים בו פעולות (רכישה, רישום וכדומה).
- נקודות כניסה ויציאה – מי הם הדפים אליהם נכנסים ובהם שוהים, ומי הם הדפים ש"מבריחים" את הגולשים מן האתר. זיהוי טוב של נקודות אלו יסייע בשיפור הפונקציונליות והאטרקטיביות של האתר. חשוב גם לזהות על איזה קישורים לחצו הגולשים בתוך האתר, קישורים שהעבירו אותם למקום אחר.
- מילות/ביטויי החיפוש – מה מקלידים הגולשים במנוע החיפוש בחפשם שירות מסוים או אינפורמציה מסוימת, לאן הביאו אותם חיפושים אלו ועד כמה היו התוצאות רלוונטיות לחיפוש. לזיהוי נכון של מלים וביטויים אלו יש חשיבות מכרעת בקביעת התכנים שבאתר כחלק מתהליך קידומו במדרג תוצאות החיפוש.
- אופי השימוש – כמה זמן שהו הגולשים בכל דף, באיזה פונקציות או קישורים בחרו, לאן המשיכו, האם הגשימו את מטרת האתר (רכישה, רישום לשירות וכו'), האם ביקרו בדפים מסויימים פעמים רבות ומה היתה הסיבה לכך, ועוד.

נתונים סטטיסטיים חשובים אלו משמשים את החברות שמבצעות בניית אתרים וקידום אתרים. נתוני השימוש באתר מסייעים לחברות לתכנן ולבצע בניית אתרים טובים יותר שמושכים את הגולשים ומגשימים את מטרת האתר והעסק; נתוני הכניסה והיציאה משמשים את חברות בניית אתרים וקידומם לאופטימיזציה של הקישוריות אל האתר וממנו וליצירת מנגנוני Affiliation (ברית, חברות) עם אתרים אחרים לשם הגדרת קישורים צולבים בין האתרים; וזיהוי נכון של מילות החיפוש וביטויי החיפוש מסייע לחברות בניית אתרים וקידומם לצקת תכנים מתאימים באתרים, תכנים שמצד אחד יממשו את מטרת הגלישה, ומן הצד האחר יקדמו את מיקומו של האתר במדרג תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש.

את הנתונים הסטטיסטיים הללו אוספים ומנתחים בעזרת תוכנות מיוחדות שנועדו לכך. חלק מתוכנות אלו הוא בתשלום – למשל התוכנות Clicktrack, HitsLink, Opentracker ועוד. גוגל, השחקנית הראשית בתחום, מספקת כדרכה שירות דומה ללא תשלום – שירות גוגל אנליטיק. קיימות תוכנות נוספות, אם ציבוריות ואם פרטיות, שמציעות ומנתחות סטטיסטיקות דומות בדגשים שונים. מומחיהן של חברות בניית אתרים וקידום אתרים יודעים כיצד לנצל את המידע הסטטיסטי שמפיקות התוכנות הללו.

  • נט-סטייל קידום אתרים בע"מ

    ברוכים הבאים לאתר האינטרנט של נט-סטייל קידום אתרים בע"מ

 
שם האתר
מלה
מיקום
 

שושי זוהר

תחפושות

1

 

לשכת החוקרים

חוקר פרטי

1

 

מיטייר

צמיגים בזול

1

 

דויטש גרופ

מכונות אריזה

1

 

קראוון ישראל

קראוון

1

 

דפוס עמל

נייר מכתבים

1

 

סרג'ו

לימוד עיצוב שיער

1

 

סוכות ירושלים

סכך לסוכה

1