פרסום בגוגל

לכל חברה שעוסקת בתחום של בניית אתרים ברשת ולכל לקוח שמזמין שירות בניית אתרים מחברת בניית אתרים כבר ברור וידוע, כי בניית אתרים טובים כשלעצמה איננה מספיקה. בניית אתרים יפים, טובים ויעילים היא חשובה מאוד, אך השאלה היא מי מגיע לאותם אתרים ברשת. ידוע כי רוב רובן של הגישות לאתרי אינטרנט מקורן ברשימות של תוצאות החיפוש במנועי החיפוש ובראשם פרסום בגוגל  ידוע כי רובם המכריע של המחפשים כלל איננו מדפדף במדרג תוצאות החיפוש אלא פונה לאתרים שמופיעים בראש הרשימה בדף הראשון בגוגל; המסקנה הבלתי נמנעת – אתר שאיננו מופיע בדף הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל, ועדיף במקום גבוה בדף זה, כאילו לא קיים ברשת, ללא פרסום בגוגל לא ימצאו אותך.

הטכניקה של "דחיפת" האתר למיקום גבוה במדרג תוצאות החיפוש נקראת "קידום אתרים בגוגל". קידום אתר מחייב ידע גם בנושא של בניית אתר וגם בנושא של פרסום המידע על האתרים האלה ברשת. קידום אתרים נעשה בדרך כלל על-ידי אותן חברות שמציעות שירותי בניית אתרים לאינטרנט, משום הוא אכן מתחיל בשלב של בניית אתרים וממשיך לאחר מכן כשלב בפני עצמו.

הצעד הראשון בהעלאת אתר לרשת ובפירסומו בגוגל– עדיין בשלב של בניית האתר – הוא בחירת שם (עברי) לאתר, שרצוי כי יכיל בתוכו את מילות המפתח העיקריות לאתר. לכל אתר מכינים גם תיאור, ותיאור זה יכלול גם הוא בתוכו מילות מפתח וביטויי מפתח שמתאימים לאתר. מצויידים בשם, בתיאור וברשימת מילות המפתח, יגישו בוני האתר את האתר לרישום (בתשלום) באינדקסים של הפורטלים החשובים ברשת (וואלה, תפוז, נענע, MSN וכן הלאה).

מנוע החיפוש הכללי הגדול והחשוב ביותר הוא כמובן גוגל. בדומה לפורטלים הגדולים, ניתן לפרסם את האתר בגוגל בתשלום, והוא יופיע תחת "קישורים ממומנים". מעבר לכך, שימוש חכם במילות מפתח ובביטויי מפתח בתוך התכנים שמוצעים באתר יגרום לגוגל להעלות את האתר במדרג תוצאות החיפוש. הפרסום והניהול של מילות החיפוש נעשים בגוגל AdWords, ושם גם ניתן לעקוב אחרי תוצאות הקידום וה- פרסום בגוגל.

בעולם של בניית אתרים וקידומם, התחרות היא עזה – לא רק בנושא השירות של בניית אתרים כשלעצמו ולא רק ברישום וקידום האתרים שנבנו. התחרות היא במיקום האתרים במדרג תוצאות החיפוש, כאשר "עלייה" של אתר אחד משמעותה בהכרח "ירידה" של אתר אחר. האתר ה"יורד" ינקוט מיד צעדים נמרצים שיקדמו אותו, צעדים אלו יגרמו לתגובה דומה באתרים המתחרים, וחוזר חלילה. על כן, קיימת חשיבות מרובה לשתי פעילויות נוספות בתחום סוער זה: הראשונה – בדיקה שוטפת על בסיס יומיומי של תוצאות החיפושים, והשקעה בלתי פוסקת בשיפור התכנים באתר בעזרת מילות מפתח עדכניות; והשנייה – נקיטת פעולות נוספות שיתרמו לקידום נוסף של האתר. חלק מפעולות נוספות אלו הוא:

- שימוש ב-Affiliates – אתרים "חברים", או בעלי ברית, שמסכימים לספק פירסום וקישור לאתר תמורת אחוז מסויים מההכנסה שנובעת מהכניסה לאתר באמצעותם.
- באנרים – הוספת באנרים שיפרסמו את האתר ויקשרו אליו לאתרים רבים ככל האפשר.
- פורומים – נוכחות אקטיבית בפורומים רלוונטיים לאתר.
- מאמרים – "שתילת" קישוריות לאתר במאמרים שמתפרסמים באתרי מאמרים ואינפורמציה.
- קישוריות צולבת – הסכמים עם אתרים אחרים בדבר הפנייה מן האחד אל השני ולהיפך.

בחברת נט-סטייל אתרים, שמומחיותה היא בניית אתרים וקידומם ברשת, מכירים כמובן היטב את כל הטכניקות של בניית אתרים נכונה ושל רישומם, פרסומם וקידומם במדרג תוצאות החיפוש בגוגל. יתרה מזאת, בחברת נט-סטייל יודעים כי חברות רבות משתמשות באותן טכניקות של בניית אתרים וקידומם, ולכן פיתחו בנט-סטייל טכניקות קידום ושיווק מיוחדות ושונות שמקנות לה יתרון על-פני מתחרותיה. פרסום בגוגל באמצעות חברת נט-סטייל מעבירה את היתרון היחסי הזה הישר לעסק של הלקוח.

  • מבצע לזמן מוגבל ל - 10 לקוחות בלבד

    בניית אתר - חינם
    קידום אתר - עם תשלום קבוע בעבור עלות המאמרים ותשלום משתנה המתחיל מ - 0 ש"ח בהתאם לתוצאות. (ניתן להעביר לנו מאמרים ולחסוך את התשלום בעבור עלות המאמרים)
     


  • נותרו 3 מקומות בלבד...
    השאירו פרטים והבטיחו
    את מקומכם





     

 
שם האתר
מלה
מיקום
 

שושי זוהר

תחפושות

1

 

לשכת החוקרים

חוקר פרטי

1

 

מיטייר

צמיגים בזול

1

 

דויטש גרופ

מכונות אריזה

1

 

קראוון ישראל

קראוון

1

 

דפוס עמל

נייר מכתבים

1

 

סרג'ו

לימוד עיצוב שיער

1

 

סוכות ירושלים

סכך לסוכה

1

 

לובלינר

מזנונים

1