הצהרת נגישות

נגישות אתרים
אנו עושים ככל שבידנו על מנת להנגיש את אתר האינטרנט שלנו, ומתן שירות שיוויוני לכלל גולשינו נמצא בראש סדר העדיפות שלנו.
בין פלחי האוכלוסיה שנהנים מהנגשת האתר ניתן למנות:
• אנשים עם מוגבלויות ראייה, מבעלי עיוורון מוחלט, דרך לקויות ראייה ועיוורון צבעים וגוונים ועד למרכיבי משקפיים.
• אנשים עם מוגבלות פיזית, בעלי קשיים מוטוריים בידיים המקשים על תפעול העכבר.
• אנשים עם לקות שמיעה אשר נזקקים לכתוביות לשם צפייה בוידאו.
• אנשים עם קשיים נוספים, מכל גווני הקשת: קשיי קריאה, קשיי הבנה, לקויי למידה ועוד.
ניתן להבחין בכך שהקהל הרחב בוחר לעשות שימוש ברשת האינטרנט ובהמוניו ואתרים נגישים יסייעו בהנגשת המידע הקיים היום ברשת האינטרנט והפיכתו לנחלת הכלל.
באתר זה אנו עושים שימוש ברכיב עזר להנגשת אתרים, כזה שמסייע להנגיש על פי תקן ישראלי 5568 ברמת נגישות AA כפי שמוגדרת ב:
W3C's Web Content Accessibility Guidelines 2.0

דגשים חיוניים בעת הנגשת אתר האינטרנט:
כאשר עמלנו על הליך הנגשת האתר שמנו לב למספר סעיפים בסיסיים אשר יבטיחו את הצלחת הגדרתו כנגיש לקהל הרחב ביותר.
בעת הנגשת אתר זה הושם דגש על יישומם של הסעיפים הבאים לכל הפחות:
•התאמה לקורא מסך   •ניווט מקלדת   •חסימת הבהובים   •מונוכרום   •ניגודיות כהה   •ניגודיות בהירה   •הגדלת גופן   •הקטנת גופן   •גופן קריא   •סמן גדול לבן   •סמן גדול שחור   •הגדלה   •הדגשת קישורים   •הדגשת כותרות   •תיאור לתמונות  

סייגים לנגישות
אתר האינטרנט שלנו דינמי וכולל מערכות הזנת תוכן שונות הפועלות בשיטת WYSIWYG. עלול להיווצר מצב לפיו חלקים מסוימים בדפי תוכן דינמיים אלה כוללים רכיבים שיישומון ההנגשה לא הצליח להנגיש בצורה כוללת כך שאפשר והתערבות בקוד האתר תדרש מצדנו.
במידה ונתגלה למולכם מקרה מעין זה, נודה אם תצרו עימנו קשר וזאת בכדי שנוכל לטפל בסוגיה זו בהקדם האפשרי. נוסף על כן, ייתכן ואתרנו מציג תוכן שמקורו באתרים אחרים, כאלה שטרם הונגשו, כאשר אין ביכולתנו להיות אחראיים
על תוכן של צד ג’, אך למרות זאת נשמח לקבל הערות בנושא, לפנות אל הגורם הנוסף ולהסב תשומת ליבו לנושא.

פנייה בנושא נגישות
כל פניה בנושא נגישות, שאלות, הבהרות או הצעות אשר קשורות לאתר שלנו, ניתן לשלוח בדואר אלקטרוני ל
support@nagishnow.com
סגור

פרסום בגוגל

לכל חברה שעוסקת בתחום של בניית אתרים ברשת ולכל לקוח שמזמין שירות בניית אתרים מחברת בניית אתרים כבר ברור וידוע, כי בניית אתרים טובים כשלעצמה איננה מספיקה. בניית אתרים יפים, טובים ויעילים היא חשובה מאוד, אך השאלה היא מי מגיע לאותם אתרים ברשת. ידוע כי רוב רובן של הגישות לאתרי אינטרנט מקורן ברשימות של תוצאות החיפוש במנועי החיפוש ובראשם פרסום בגוגל  ידוע כי רובם המכריע של המחפשים כלל איננו מדפדף במדרג תוצאות החיפוש אלא פונה לאתרים שמופיעים בראש הרשימה בדף הראשון בגוגל; המסקנה הבלתי נמנעת – אתר שאיננו מופיע בדף הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל, ועדיף במקום גבוה בדף זה, כאילו לא קיים ברשת, ללא פרסום בגוגל לא ימצאו אותך.

הטכניקה של "דחיפת" האתר למיקום גבוה במדרג תוצאות החיפוש נקראת "קידום אתרים בגוגל". קידום אתר מחייב ידע גם בנושא של בניית אתר וגם בנושא של פרסום המידע על האתרים האלה ברשת. קידום אתרים נעשה בדרך כלל על-ידי אותן חברות שמציעות שירותי בניית אתרים לאינטרנט, משום הוא אכן מתחיל בשלב של בניית אתרים וממשיך לאחר מכן כשלב בפני עצמו.

הצעד הראשון בהעלאת אתר לרשת ובפירסומו בגוגל– עדיין בשלב של בניית האתר – הוא בחירת שם (עברי) לאתר, שרצוי כי יכיל בתוכו את מילות המפתח העיקריות לאתר. לכל אתר מכינים גם תיאור, ותיאור זה יכלול גם הוא בתוכו מילות מפתח וביטויי מפתח שמתאימים לאתר. מצויידים בשם, בתיאור וברשימת מילות המפתח, יגישו בוני האתר את האתר לרישום (בתשלום) באינדקסים של הפורטלים החשובים ברשת (וואלה, תפוז, נענע, MSN וכן הלאה).

מנוע החיפוש הכללי הגדול והחשוב ביותר הוא כמובן גוגל. בדומה לפורטלים הגדולים, ניתן לפרסם את האתר בגוגל בתשלום, והוא יופיע תחת "קישורים ממומנים". מעבר לכך, שימוש חכם במילות מפתח ובביטויי מפתח בתוך התכנים שמוצעים באתר יגרום לגוגל להעלות את האתר במדרג תוצאות החיפוש. הפרסום והניהול של מילות החיפוש נעשים בגוגל AdWords, ושם גם ניתן לעקוב אחרי תוצאות הקידום וה- פרסום בגוגל.

בעולם של בניית אתרים וקידומם, התחרות היא עזה – לא רק בנושא השירות של בניית אתרים כשלעצמו ולא רק ברישום וקידום האתרים שנבנו. התחרות היא במיקום האתרים במדרג תוצאות החיפוש, כאשר "עלייה" של אתר אחד משמעותה בהכרח "ירידה" של אתר אחר. האתר ה"יורד" ינקוט מיד צעדים נמרצים שיקדמו אותו, צעדים אלו יגרמו לתגובה דומה באתרים המתחרים, וחוזר חלילה. על כן, קיימת חשיבות מרובה לשתי פעילויות נוספות בתחום סוער זה: הראשונה – בדיקה שוטפת על בסיס יומיומי של תוצאות החיפושים, והשקעה בלתי פוסקת בשיפור התכנים באתר בעזרת מילות מפתח עדכניות; והשנייה – נקיטת פעולות נוספות שיתרמו לקידום נוסף של האתר. חלק מפעולות נוספות אלו הוא:

- שימוש ב-Affiliates – אתרים "חברים", או בעלי ברית, שמסכימים לספק פירסום וקישור לאתר תמורת אחוז מסויים מההכנסה שנובעת מהכניסה לאתר באמצעותם.
- באנרים – הוספת באנרים שיפרסמו את האתר ויקשרו אליו לאתרים רבים ככל האפשר.
- פורומים – נוכחות אקטיבית בפורומים רלוונטיים לאתר.
- מאמרים – "שתילת" קישוריות לאתר במאמרים שמתפרסמים באתרי מאמרים ואינפורמציה.
- קישוריות צולבת – הסכמים עם אתרים אחרים בדבר הפנייה מן האחד אל השני ולהיפך.

בחברת נט-סטייל אתרים, שמומחיותה היא בניית אתרים וקידומם ברשת, מכירים כמובן היטב את כל הטכניקות של בניית אתרים נכונה ושל רישומם, פרסומם וקידומם במדרג תוצאות החיפוש בגוגל. יתרה מזאת, בחברת נט-סטייל יודעים כי חברות רבות משתמשות באותן טכניקות של בניית אתרים וקידומם, ולכן פיתחו בנט-סטייל טכניקות קידום ושיווק מיוחדות ושונות שמקנות לה יתרון על-פני מתחרותיה. פרסום בגוגל באמצעות חברת נט-סטייל מעבירה את היתרון היחסי הזה הישר לעסק של הלקוח.

  • נט-סטייל קידום אתרים בע"מ

    ברוכים הבאים לאתר האינטרנט של נט-סטייל קידום אתרים בע"מ

 
שם האתר
מלה
מיקום
 

שושי זוהר

תחפושות

1

 

לשכת החוקרים

חוקר פרטי

1

 

מיטייר

צמיגים בזול

1

 

דויטש גרופ

מכונות אריזה

1

 

קראוון ישראל

קראוון

1

 

דפוס עמל

נייר מכתבים

1

 

סרג'ו

לימוד עיצוב שיער

1

 

סוכות ירושלים

סכך לסוכה

1